RESTU BALI LEGIAN HOTEL

5 900 zł/os. Coral Travel-Egzotyka
Warszawa / 17:40
i
pon. 21.10 - pon. 28.10.2024
8 dni / 5 nocy
Dorośli: 2, dzieci: 0
śniadanie
Superior Room
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj wstępnie Kup on-line

UDOGODNIENIA

Oferty egzotyczne

KATEGORIA
3*
REGION
Bali
OPIS
hotel


lokalizacja

2 km od centrum miejscowości Kuta, 5 km od lotniska w Denpasar. Hotel usytuowany na powierzchni: 2800 m2.



kategoria hotelu

3*


kategoria lokalna hotelu

3*



opis hotelu
Data otwarcia

1978 r. Odnowiony w 2012 r.


Na terenie hotelu: restauracje (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2).





internet


- Wi-Fi w hotelu bezpłatne


plaża


1 km od hotelu.
pokoje


Zlokalizowane w 4 budynkach:
- budynek główny (liczba pięter: 3)
- 3 bloki (liczba pięter: 2)

Typy pokoi:


- pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras


Wyżywienie

- restauracje, restauracja a la carte
śniadanie

- śniadanie (07:00-10:00)
Restauracje a la carte
- płatna, wymagana rezerwacja.
- chińska/owoce morza




aktywnie i animacyjnie


płatne


- masaż



dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1 M2 MAX 1 GOŚĆ
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Tak, mamy, najpierw Gość zostanie poinformowany o warunkach i zostanie poproszony, aby nie wychodził w trakcie pobytu, hotel kontaktuje się z lekarzem. Jeśli Gość czegoś potrzebuje, personel musi założyć osłonę twarzy i maskę
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Gość zostanie umieszczony w pokoju izolacji z dala od innych Gości. Hotel upewni się, że lekarz skontaktował się w celu ewakuacji do szpitala


Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->


Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.




Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:08

usługi dostępne w hotelu


Wi-Fi


Serwis plażowy

Sale konferencyjne
LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

#

Zostaw numer telefonu - oddzwonimy!

Proszę czekać ...