Anelia Resort & SPA

7 509 zł/os. Best Reisen Exotic
Warszawa / 19:55
i
nd. 13.10 - nd. 20.10.2024
8 dni / 5 nocy
Dorośli: 2, dzieci: 0
All inclusive
superior superior room [garden view]
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj wstępnie Kup on-line

UDOGODNIENIA

Życie nocne, Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Żeglarstwo, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Nurkowanie, Sporty wodne, Tenis, Sport, Animacje dla dorosłych, Blisko lotniska, Przedszkole, Rowery, Basen odkryty, Bezpośrednio przy plaży, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Parking, Wyposażenie domowe, Wellness, Darmowe WiFi

Naszym zdaniem
Nieduży hotel w rustykalnym stylu położony przy pięknej plaży; 2 baseny typu infinity, pokoje w eleganckich pawilonach otoczonych tropikalną roślinnością, doskonałe restauracje, klimatyczne bary, spa w ogrodzie.
Położenie
Na zachodnim wybrzeżu, w pobliżu uroczej miejscowości Flic en Flac, przy piaszczystej długiej plaży (bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki),  45 km od lotniska, 15 km od stolicy Port Louis. W niedalekiej odległości znajdują się sklepy, bary, restauracje, kasyno.
Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, restauracja główna z tarasem zewnętrznym, restauracja z grillem przy plaży, burger bar, bar przekąskowy przy basenie, Sunset Bar przy plaży, kącik internetowy, bezpłatny bezprzewodowy Internet, pawilon ślubów.
Pokoje
Superior - pokój dwuosobowy wyposażony w sypialnię, łazienkę, indywidualnie sterowaną klimatyzację, wiatrak sufitowy, małą lodówkę, telefon, sejf, telewizor z kanałami satelitarnymi, serwis do kawy/herbaty, bezpłatne Wi-Fi, balkon lub taras (widok na ogród lub basen). Powierzchnia - ok. 30 m kw.
Deluxe room - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego (dodatkowo sofa lub podwieszane łóżko w stylu kolonialnym), łazienka, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, mała lodówka, telefon, sejf, telewizor z kanałami satelitarnymi, serwis do kawy/herbaty,  bezpłatne Wi-Fi, taras (widok na ogród lub basen). Powierzchnia - ok. 40 m kw. Możliwość zakwaterowania 3 osób.

Wyżywienie
HB: śniadania i kolacje w formie bufetów
All inclusive: śniadania i kolacje w formie bufetów, obiady (a'la carte lub set menu), wyznaczone napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole   
Sport i rozrywka
Dwa baseny typu infiniti, gimnastyka w wodzie, siatkówka plażowa, kort tenisowy, tenis stołowy, fitness center, pokój gier, sporty wodne (kajaki, rowery wodne, łódź ze szklanym dnem, snorkelling), muzyka na żywo, pokazy tańca, zawody sportowe, odpłatnie: nurkowanie głębinowe, katamaran, sporty wodne, instruktorzy, wędkowanie, wyprawy na połowy, ośrodek spa & wellness w ogrodzie, kino na świeżym powietrzu.
Dla dzieci
Brodzik, animacje. 
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Podróżni z innym paszportem jak polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

#

Zostaw numer telefonu - oddzwonimy!

Proszę czekać ...